tiistai 13. marraskuuta 2018

Kiitollisuus / Thankfulness

Paljon kirjoitin Kreikan Erasmus-matkalla kiitollisuudesta. Miksi? Koska oli paljon mistä olla kiitollinen. Näin on edelleen myös matkan päätyttyä. Tästä teemasta on hyvä jatkaa😉

Se, miten minä suhtaudun muihin ihmisiin ja miten puhun muille, heijastaa paljon sitä, miten minä kohtelen itseäni ja miten puhuttelen itseäni. Tiedän, että olen erittäin vaativainen itseäni kohtaan. Tiedän, että piiskaan itseäni yhä parempiin suorituksiin. Mutta tiedän, että osaan nauraa itselleni. Tiedän tekeväni virheitä. Tiedän olevani puutteellinen monissa taidoissa. SILTI olen iloinen siitä mitä olen ja osaan kiittää myös itseäni silloin tällöin kun on kiitoksen aika👍 Muistathan sinäkin kiittää itseäsi 👍💞👍

Sisäinen vaatimustaso on meistä monella niin suuri, että moittimisen sekaan elinmahdollisuudet kiitoksia. Silloin kun kiitos kuuluu sisäiseen sanavarastoon, on sitä helppo käyttää myös puheessa paljon. Olen sitä mieltä, että kun muistaa joka käänteessä kiittää elämää ja itseään, on helppo kiittää myös muita💞

Olen kiitollinen elämästä ja elämässäni olevista asioista. Elämä on lahja, josta haluan osata nauttia myös vaikeina päivinä. Siihen tarvitsen läheisiäni ja ystäviäni. Olethan käytettävissäni silloin kun tarvitsen sinua läheiseni ja ystäväni?🥰 Minä olen sinun käytettävissäsi myös 🥰

Voimahalauksia kaikille niitä tarvitseville💞


I wrote lot of thankfulness while my Erasmus trip in Greee. Why? Because there was lot of things to be grateful. Although the trip has ended are there still lot of things to be grateful. It is easy to continue with the same theme😉

The way how I relate to other peoples and how I speak to them, reflects that how I treat myself and how I address me. I know that I demand a lot fo myself. I know that I beat myself to better and better executions. I know also that I can laugh to myself. I know that I do and I will do mistakes. I know that I have many kind powerties. But STILL I am so glad that what I am and I can also thank for myself then when it is time to thank 👍 You must also remember to thank for yourself 👍💞👍

Our own balance in inward demanding is sometimes so powerful that there is no space for thanks. When word thank you belongs to our inward vocabulary is it also easy to use it a lot. I think that when you will remember give thanks to yourself and to the life, it is also easy to thank for the other peoples 💞

I am grateful for my life an things in my life. Life I a gift which I want to be able enjoy also in my bad days. That is when I need you my relatives and friends. My friend, will you be available when I need you? 🥰 I promise that I will be available when you need me too 🥰

Strengthening hugs to you all who need them 💞











1 kommentti:

  1. Opettaminen saa aikaan paljon,
    mutta kannustaminen saa aikaan kaiken.
    - Johann Wolfgang Von Goethe

    <3 KIITOS Outi<3

    VastaaPoista